Για όλες τις περιπτώσεις που επιθυμείτε επιστροφή του προϊόντος που αγοράσατε (αλλαγή μεγέθους/χρώματος/σχεδίου ή αντικατάσταση),  θα πρέπει να καταχωρήσετε ένα Αίτημα Επιστροφής με τις απαιτούμενες πληροφορίες, κάνοντας κλικ στο παρακάτω link και συμπληρώνοντας  όλα τα απαραίτητα πεδία:

Aίτημα Επιστροφής

Αίτημα Επιστροφής
Μόλις ελεγχθεί το αίτημά σας από το προσωπικό μας, θα σας ενημερώσουμε τηλεφωνικώς ή θα λάβετε ειδοποίηση με email για την έγκριση της επιστροφής και οδηγίες για τον τρόπο και τη διεύθυνση αποστολής.

Αλλαγές Προϊόντων
Εάν επιθυμείτε να κάνετε αλλαγή του προϊόντος που αγοράσατε – και μόνο στην περίπτωση που το προϊόν δεν έχει χρησιμοποιηθεί – θα πρέπει να καταχωρήσετε ένα Αίτημα Επιστροφής εντός 5ημερών από την ημερομηνία παραλαβής ή να επικοινωνήσετε τηλεφωνικά στο τηλ.2751061309 με την εξυπηρέτηση πελατών για την διαδικασία αλλαγής-αντικατάστασης του προϊόντος.

ΩΡΑΡΙΟ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΓΙΑ ΑΛΛΑΓΕΣ
ΔΕΥΤΕΡΑ- ΤΕΤΑΡΤΗ-ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 10:00-14:00
ΤΡΙΤΗ-ΠΕΜΠΤΗ: 10:00-13:00

ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ χωρίς να προηγηθεί ενημέρωση του καταστήματος, ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΔΕΚΤΕΣ.

Για παραγγελίες εντός Ελλάδας, η πρώτη αλλαγή πραγματοποιείται χωρίς καμία επιβάρυνση για τον πελάτη , εάν το προϊόν αντικατάστασης έχει αξία μεγαλύτερη των 80,00€, διαφορετικά η χρέωση είναι 5,50€ ανά προϊόν, ενώ για κάθε αλλαγή μετά την πρώτη, η επιβάρυνση ανέρχεται σε 7,00 € ανά προϊόν.
Για παραγγελίες εκτός Ελλάδας, ο πελάτης πραγματοποιεί την επιστροφή με χρέωσή του και επιβαρύνεται για την αποστολή αντικατάστασης με τα κανονικά έξοδα αποστολής (ανάλογα με τη χώρα προορισμού).

*Τα γυαλιά ηλίου δεν επιστρέφονται για λόγους υγιεινής.

*Σε περιόδους εκπτώσεων κ προεκπτώσεων οι αλλαγές προϊόντων γίνονται με βάση την αρχική τιμή του προϊόντος της παραγγελίας.

*Η δωρεάν αλλαγή για προϊοντα αξίας άνω των 80€, η χρέωση των 5,50€ για την πρώτη αλλαγή καθώς και των 7,00€ για κάθε αλλαγή μετά την πρώτη ισχύει μόνο εαν η αλλαγή γίνει με την εταιρία ταχυμεταφορών  ΓΕΝΙΚΗ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ.
Εναλλακτικά ο πελάτης αναλαμβάνει με δικά του έξοδα την διαδικασία αντικατάστασης.

 

Δικαίωμα υπαναχώρησης-Ακύρωση παραγγελίας-Επιστροφή χρημάτων
Έχετε το δικαίωμα να αλλάξετε γνώμη και να υπαναχωρήσετε από τη σύμβαση, χωρίς να αναφέρετε το λόγο και χωρίς επιβάρυνση (στην αξία του προϊόντος), εντός 14 ημερολογιακών ημερών, από τη μέρα που παραλάβατε το προϊόν.
Οι παραγγελίες που αποστέλλονται με δώρο τα μεταφορικά επιβαρύνονται με μεταφορικά τα οποία επιβαρυνόμαστε εμείς. Σε περίπτωση επιστροφής χρημάτων τότε τα μεταφορικά τα επιβαρύνεται ο πελάτης.
Επιπλέον διευκρινήσεις:
Επιστροφή χρημάτων πραγματοποιείται εφόσον πληρούνται οι παρακάτω προϋποθέσεις:
•  Τα προϊόντα και η συσκευασία τους θα πρέπει να βρίσκονται σε άριστη κατάσταση και να συνοδεύονται από όλα τα συνοδευτικά έγγραφα
(πχ. Απόδειξη λιανικής ή Τιμολόγιο, και όλα τα συνοδευτικά όπως ετικέτες κτλ).
•  Σε περίπτωση επιστροφής χρημάτων θα πρέπει να αποστείλετε τα προϊόντα που θέλετε να επιστρέψετε εντός 5 ημερών από την ημερομηνία που θα γίνει αποδεκτό το αίτημά σας για επιστροφή χρημάτων.
•  Σε περίπτωση επιστροφής χρημάτων υπάρχει εφάπαξ επιβάρυνση 1€ για έξοδα συσκευασίας και διεκπεραίωσης παραγγελίας.
•  Εφόσον ζητήσετε επιστροφή χρημάτων, θα σας επιστραφούν τα χρήματα για την αξία των προϊόντων, στο σύνολό τους, εντός 10 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία παραλαβής από το myshoefashion.gr του επιστρεφόμενου προϊόντος.
•  Για την επιστροφή χρημάτων πρέπει να μας γνωρίσετε ενα λογαριασμό τραπέζης είτε χειρόγραφα ολόκληρο το IBAN μέσα στο δέμα του επιστρεφόμενου προϊόντος, είτε με μήνυμα, ώστε να καταθέσουμε τα χρήματά σας.
  Στις παραγγελίες που έχουν επιβαρυνθεί με έξοδα αποστολής αντικαταβολής το ποσό των μεταφορικών δεν επιστρέφεται !!!
•  Σε περίπτωση επιστροφής χρημάτων Ο ΠΕΛΑΤΗΣ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΙ ΤΑ ΕΞΟΔΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ του προϊόντος/των προϊόντων. Ο πελάτης θα πρέπει να  στείλει το προϊόν/τα προϊόντα που θέλει να επιστρέψει ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ και μόνο με ΕΤΑΙΡΙΑ ΤΑΧΥΜΕΤΑΦΟΡΩΝ/COURIER της επιλογής του, στην έδρα του myshoefashion.gr Βασ.Κωνσταντίνου 9 Αργος τκ 21200
•  Σε αντίθετη περίπτωση διατηρούμε το δικαίωμα να μη δεχτούμε την επιστροφή.
•  Σε περίπτωση που η παραγγελία έχει γίνει με ανακατεύθυνση από το SKROUTZ σε εμάς η εν λόγω εταιρία προχωρά σε ποσοστό παρακράτησης από την αξία του εμπορεύματος. Εάν το ποσό αυτό δεν επιστραφεί σε εμάς μετά την υπαναχώρηση σας και ακύρωση της εν λόγω παραγγελίας, τότε και εμείς θα το αφαιρέσουμε από την επιστροφή χρημάτων.

*ΠΡΟΣΟΧΗ: ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΜΕ ΤΑ ΕΛΤΑ (απλό ταχυδρομείο) ΔΕ ΘΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΔΕΚΤΕΣ!

Λανθασμένες αποστολές
Σε περίπτωση που το προϊόν που παραλάβατε δε συμπίπτει με το προϊόν της παραγγελίας σας, θα πρέπει καταχωρήσετε ένα Αίτημα Επιστροφής εντός 4 ημερών από την παραλαβή και να πραγματοποιήσετε την αποστολή του προϊόντος εντός 3 ημερών από την ημερομηνία έγκρισης του Αιτήματος.
Στην περίπτωση αυτή δεν υπάρχει καμία επιβάρυνση του πελάτη για την αντικατάσταση.

Ελαττωματικά Προϊόντα

Αν και ελέγχουμε εξονυχιστικά κάθε προϊόν πριν την αποστολή του σε εσάς σε περίπτωση που κάποιο προϊόν αποδειχθεί ελαττωματικό σε διάστημα 15 ημερών από την πώλησή του, αναλαμβάνουμε την αντικατάστασή του με νέο ή την επιδιόρθωσή του εάν αυτό είναι εφικτό χωρίς οποιαδήποτε επιβάρυνσή σας.
Μόλις εντοπιστεί το ελάττωμα, θα πρέπει να καταχωρήσετε ένα Αίτημα Επιστροφής, έτσι ώστε να λάβετε οδηγίες για τη διαδικασία επιστροφής/ αντικατάστασης/επιδιόρθωσης.
Εάν κριθεί αναγκαία η αντικατάσταση και δεν υπάρχει διαθεσιμότητα, έχετε τη δυνατότητα ζητήσετε την αντικατάσταση του από κάποιο άλλο, ισάξιο προϊόν της επιλογής σας ή  και μεγαλύτερης αξίας, με την υποχρέωση να καλύψετε την επιπλέον διαφορά που θα προκύψει.

Όλα τα προϊόντα έχουν εγγύηση 15 ημέρες από την ημερομηνία αγοράς. Μετά το πέρας των 15 ημερών η επιχείρηση δεν φέρει καμία ευθύνη σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος.

Τα προϊόντα χαμηλής αξίας αν και ελέγχονται εξονυχιστικά πριν την παράδοση, δεν έχουν εγγύηση.

*ΔΕΝ ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΟ ΤΟ ΠΡΟΪΟΝ ΣΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΚΑΚΗ ΧΡΗΣΗ.

Όροι που αφορούν όλες τις παραπάνω περιπτώσεις

**Όταν επιστρέφετε προϊόντα που έχουν επωφεληθεί έκπτωση / προσφορά από προωθητική ενέργεια ή και από πόντους ανταμοιβής μελών, η επιστροφή των πόντων/χρημάτων θα προσαρμόζεται αντίστοιχα.

** Σε περίπτωση επαναλαμβανόμενων επιστροφών ή σε περίπτωση που η myshoefashion.gr αντιληφθεί, κατά την απόλυτη κρίση της, ότι ο πελάτης καταχράται το δικαίωμα επιστροφής ή δρα κακόπιστα, έχει κάθε δικαίωμα να αρνηθεί την εξυπηρέτηση του πελάτη.

**  Το myshoefashion.gr θα αρνηθεί την επιστροφή προϊόντων σε περίπτωση που στην αρχική συσκευασία των προϊόντων – κουτί ή φάκελο προϊόντος – υπάρχουν κολλημένες ετικέτες αποστολής, ταινίες, και παρόμοια, που παραβιάζουν την ακεραιότητα και την εμπορική εμφάνιση της αρχικής συσκευασίας. 

Τα επιστρεφόμενα προϊόντα πρέπει να τοποθετούνται σε συσκευασία (σακούλα) της αντίστοιχης εταιρείας ταχυμεταφορών ή άλλη συσκευασία, πάνω στην οποία θα μπορούν να κολληθούν τα έγγραφα επιστροφής (ετικέτες αποστολής κ.λπ.) της εταιρείας ταχυμεταφορών. Εάν δεν υπάρχει συσκευασία η εταιρεία μεταφορών θα  σφραγίσει /εφαρμόσει κολλητική ταινία στην αρχική συσκευασία του προϊόντος με αποτέλεσμα την φυσική ζημιά της. Όλα τα επιστραφέντα δέματα πρέπει να είναι στην ίδια κατάσταση με εκείνη που παραδόθηκαν, χωρίς σημάδια, χωρίς κολλητική ταινία.

Την ευθύνη για την ύπαρξη συσκευασίας πάνω στην οποία θα κολληθούν οι ετικέτες επιστροφής την έχει αποκλειστικά ο πελάτης/αποστολέας.

Ώρες επικοινωνίας
Τμήμα εξυπηρέτησης πελατών 27510-61309
Δευτέρα έως Παρασκευή 10:00-13:00, Σάββατο 10:00-14:00